vineri, 19 septembrie 2014

În ochii tăi sunt singura pe care vreau s-o trăiesc



Nu mă-mbrăca în crini imperiali
Mi-ar strange sufletul hoinar in miresme albe si crude.
Adu-mi tulpină din sufletul tău să-mi umple trupul
Cu pământ reavăn de stepă și muguri de pin neîmblânzit.



Nu-mi arunca petale de trandafir pe trepte de lemn.
Înțeapă-mă cu dragostea ta
Și picuri roșii din sufletul meu vor cădea la picioarele tale
În singura clipă goală dintre noi.

Nu-mi adu maci in miez de vară.
Așează-ți mâna la pieptul meu și înțelege
Că lângă tine cuvintele mă părăsesc
Doar pentru că lasă loc tăcerii pe care o vorbesc numai ochilor tai.

Nu-mi pune niciodata margarete in geam
Uita-te in ochii mei tacut si nesfarsit
Și uită-ți pleoapele deschise
Pentru că-n ochii tăi, sunt singura pe care vreau s-o trăiesc.



by Josephine Marcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu