joi, 11 septembrie 2014

Pe sub piele



Pe sub pielea îmbăiată proaspăt și înmănușată în uleiuri esențiale cu iz dulce de mosc și fructul pasiunii, zvâcnesc subțiri și nervoase vinișoarele prin care curge esența ei adevărată. Sub straturi de politețe și bună creștere, între învelișuri de tabu-uri și gesturi potolite se ascund gândurile pe care nu ți le spune niciodată sau le mai scapă uneori doar pe jumate.



La ce te gândești? 
La tine... (... cum dormeai azi noapte gol între cearșafuri și mi-era ciudă că mi-era milă să te trezesc)

Vrei să-ți iau ceva din oraș? 
Un pachet de unt ... (... și o eternitate cu tine și o grădiniță de plozi)

De ce te-ncrunți? 
Mi-am mușcat buza ... (și n-am să te pot săruta cum aș fi vrut)

Ce avem la cină? 
Ce-ți dorește inimioara ... (eu oricum după ora 6 nu te consum decât pe tine).

Vrei să mergem undeva în weekend? 
Poate rămânem acasă de data asta ... (...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu